torsdag 5 mars 2009

Fearless


Så.. roar mig att baka just nu.. Ska bli matbröd!:) finns inge goare än hembakt bröd. <3
Så här går det när man har tråkigt hihi :D Fast amanda ska hjälpa till hon älskar att baka så
får dela me mig.. men lite svårt för henne för jag gör ju recepten själv när jag bakar :) Tycker de e roligare och det blir gott! :D

Ska iväg på sista möte imorrn inför arbetsthingyt.. Skönt när det är klart :D

På lördag är det Sista chansen med melodifestivalen va? Jag vet inte vilka jag hoppas på faktiskt,.. men lili och susie är ju otroligt duktiga.. gilla deras låt.. och AMy diamonds oxå.. Blir svårt.. speciellt när de gjort upplägget så konstigt att vissa låtar möter varandra lixom.. då kan allt hända, tycker de kan sätta alla låtar o folk får rösta på de dom gillar o de två bästa låtarna vinner! *tycka* De gör de här onödigt rörigt faktiskt .. :/

Neh.. nu ska ja fortsätta baka..

Hopp o lek

Inga kommentarer: