torsdag 5 mars 2009

This is what im living for


Aloha sunshines.. IDag är jag supermycke gladare och de kändes bra att få Grr:a ifrån lite ! Sen är de så skönt att ha folk runt en som bryr sig så attans mycke om en och det gör mig lycklig i hjärtat..

Stor kram till mina nära och kära och alla underbara friends jag har.. Jag älskar er <3 Tack att ni finns mina små pusselbitar som gör mig hel !<3

Två saker har iaf ordnat sig.. som har strulat.. Fick samtal imorse så nu är jag lugnare.. De hade inte påverkat mig dock nåt.. men tyvärr andra.. Tycker sånt e fel de borde vara lite mer uppdaterade !! *tycka*

Bara andra saker som ska tas tag i nu då.. Men de flesta har redan ordnas upp sig och det känns superskönt.. Jag är stark.. o mer skinn på näsan får jag :)

Ha en underbar dag små sunshines.. Hopp o lek

Inga kommentarer: