söndag 8 mars 2009

Twilight


Satt och såg igår igen på Twilight så underbar film.. <3


På tal om Twilight.. haha var in på Facebook (som jag fortfarande inte förstår mig på) och gjorde lite quiz.. Superkul.. beroende ju ! haha Så enligt den där quizen jag gjorde så var Edward my kind of boy.. Ofkors ! vill gärna ha en het mystiskt hottie som går runt o ser plågad ut hela tiden lite James Dean stuket! bad boys <3>


Sen en annan grej.. Snälla snälla? Vad hände igår på Melodifestivalen? var halva sveriges befolkning fulla? Eller för nyktra? Eller EMoOO? T om hade ja hellre sett Star Pilots i final än Ugglas!!! O de vill säga inte lite,, aja.. alla har ju olika smak.. men snälla? ;) ... snälla.. preciiis .. Vad jag fatta av texten är det en tjej som ber (patetiskt) på sina bara knän att hennes otrogna (!!) svin till pojkvän ska stanna kvar hos henne.. osh och fy !


Neh nu ska min dotter få ha datorn.. hon tänker onda tankar just nu om mig..


avslutar med en rolig tjuvlyssning från igår.. (ja ja vet kass humor)!


Linnis: Du är bara Avundsjuk för jag får glass nu.. (Stirrar på elin o tar glass)

Elin ironisk: Mmmmm (yeah right soundet) *himlar med ögonen*

Linnis: HAH! Så du erkännert !!!???? (Linnis superstolt*

Inga kommentarer: