söndag 8 mars 2009

I fell 4 u right there and then..


(mammasnygging)


Suttit nu och tittat på så ska de låta där heta Martin Stenmarck var med.. Hade lite kul åt de roliga citaten från tvn. och vi hade.. haha


1. programledaren Peter Settman pratar med Frida (dunka mig gul o blå) efter hon sjungit Another day in paradise av Phil Collins.. Så berätta hon att hon gjort den förut..


Peter Settman: Åh på svenska?


Frida (dunka mig gul o blå) : På skånska!

Hahah sist ja hörde så var skånska en dialekt här i Sverige? Men kanske skåningarna anser sig ha ett eget språk ;)





2.Sen så satt såklart jag och trånade efter Martin Stenmarck.. Åååh han e såå snygg !

Amanda: Eh.. han e ju inte snygg! Elin tycker du de???


EIin.: Nja.. du får tänka på att han e mamma snygg typ för de äldre..


JAg: !!!! HEY!!!
Martin e gorgeous ! Hehe

Sen var de massa annat oxå men bara för ja satt mig här minns ja inte allt Haha


Har mest softat hela dagen gott.. idag blir de t om sen mat.. för den ska ja inte göra förrän nu.. men de var för vi åt amerikanska pannkakor till brunch..

Sen efter maten ska ja se på Ghost Whisperer och ta de lugnt.. :) men först liten WoW nu innan jag ska slava vid spisen..

Får se om gorgeous Mr T finns nånstans att stalka.. har lite abstinens ! haha ;)

Inga kommentarer: