lördag 21 mars 2009

I dont know what to say..


Haha med siktet inställt att få sova lite längre idag iaf till minst sju ! så satt ja o titta på film igår kväll/natt Australia som var sååå gudomligt bra !! Så hade ja siktet inställt på minst halv två ! ja gav upp lite innan o la mig. o sov till.. .*trumvirvel* HALV SJU! HA! en halvtimma mer -_- Var uppe en timme o tänkte.. neeh ! o gick o la mig o sov en halvtimma till o blev väckt av min 6åriga dotter Linnis som kom med kaffe och Hahaha rulltårta på bricka o servera mig på sängen.. vilken lyx <3 Underbara barn ja har hihi :D

IDag ska vi vara lata o för en gångs skull äta pizza som händer typ noll här nästan ibland för mest mig då för ja e inte så förtjust i pizza alls.. hemmagjord e supergo.. men nja.. snabbmat e väl sådär då.. Men de e allt gott.. så vi ska lyxa till de.. sen tänkte vi ha värsta myskvällen idag och titta på Robinson och äta varma mackor o godis ikväll.. lyx dag <3 hihi

Neh..nu ska ja ta o dammsuga lite här.. Hopp o lek!

Inga kommentarer: