måndag 30 mars 2009

ooommmaaagggaaddd !


Fick knark av den danske doktorn! Starka värktabletter för onda örat.. förvänta mig mr att få knapra ipren eller nåt..tills de slängde fram da heavy stuff!!! :O Jag stirrade och sa.. e inte de där lite starka? Jo svarade apotekaren mig så du får ta de försiktigt.. Jag. Ojj.. *stirr* tror de hette cito eller nåt, vilken koll jag har va? Hehe

Aja.. huvudsaken att smärtan ger sig iväg av dropparna och tabletterna så jag kan få sova om nätterna !

Jag hade nåt ovanligt oxå.. de var varken vaxpropp, öroninflammation eller spända käkar som jag filosoferat i utan nån slags körtel som svullna upp och orsakade väldigt stor smärta.. han sa sånt gjorde ondare än öroninflammation så han var impad att jag gått me de där i nästan 2 veckor innan jag gav upp och gick till doktorn (e lite rädd för läkare efter när Linnis föddes med allt drama så de ger mig lite dödsångest på ett sätt)men jag får lära mig att ta bättre hand om mig själv hädanefter. :/ Mina töser springer jag me i tid o otid till doktorn me men mig själv e de lite svårare. men skärpning !

Idag ska vi äta soppa här och mysa lite jag och amanda sjuklingar som vi är :)

Ni andra får ha en underbar frisk dag!

Inga kommentarer: