fredag 13 mars 2009

U'r my world..


Ska sätta mig och dricka kaffe här nu och bara ta de lite lugnt.. sen får jag sätta fart o laga mat för utfodra de små monstrena här :) Eller när de kommer hem.. Elin ska på disco ikväll och ha med sig en kompis som ska sova över oxå.. så ja får ettt extra barn idag hihi men de blir bara kul hon e så go o rolig så den här tjejen.


Själv blir de myskväll för mig och amanda och linnea.. vad vi ska göra vet ja inte än.. äta lite godis o mysa bara :)


Imorrn blir de födelsedagskalas för min mor och hon ska göra sin underbara smörgåstårta <3>

Ble.. min hall är invarderad av massa skor... längtar till våren då man kan byta ut alla 100 stövlar mot lättare fotverk haha :D



Linnis gjorde så söt snögubbe idag men höll på att spöa upp en liten 2 årig kille på köpet som försökte vandalisera Mr Snögubbes näsa.. men tålamod som hon har bet hon ihop o gav honom onda ögonkastet istället..Undra när hon kommer på att hota me sin elaka moster som de stora gjorde när de var små.. SÅ här lät de om nån unge mucka me dom.. ..

"DU får akta dig.. jag har en moster.. och hon kan bli väldigt arg!" En gång såå stod en stackars kille och stortjöt under min mors trappa i rena skräcken när moster gick utanför dörren för att röka.... mmm.. så kan de gå! Fast det var mer Elins hemliga vapencitat än Amandas som inte riktigt fattade grejen me att skrämma pojkar som inte lyssnade på henne.. ja.. Tänk er framtida scenario för elins framtida pojkvänner.. krossar de hennes hjärta.. då kommer hon hota me moster !? Hehe rena maffiametoderna de här.. Höhöhö..

Inga kommentarer: