söndag 22 mars 2009

With love

Visst är mina tulpaner fina?Älskar tulpaner.. så fin blomma verkligen.. är en
av mina favoritblommor faktiskt :D och älskar o ha de
hemma hela tiden.. hemmet blir så otroligt mysigt av lite
blommor :D Fast sen suger jag verkligen att hålla växter
vid liv.. glömmer typ att vattna dem *host* Koll jag har! ;)


Läste i senaste Cosmopolitan en rolig sak att man har rutiner med
allt.. Från det man vaknar till kvällen och hur man gör saker.. T ex hu
man läser tidningen! Haha stämmer! Jag själv sitter först och bläddrar igenom
tittar mest på bilder och rubriker, för att sen gå tillbaka och läsa nogrannare allt.
Samma mina morgonrutiner är kaffe och göra "dailys" på spelet WOrld of Warcraft. Sen
för att gå över till att göra quest på den andra char jag har. Sen bloggar jag.. dricker mer kaffe
läser bloggar.. för att sen läsa typ aftonbladet och perezhilton osv.
Sen så när jag e klar me kaffet sätter jag igång och diskar och städar. Det är min morgonrutin ! Hur ser eran ut?

Inga kommentarer: