måndag 30 mars 2009

Du får ta den tid du behöver..

Ok.. kanske har sovit högst en 20 minuter sammanlagt inatt.. :(( *klen* Har dejt med en läkare nu på förmiddan vid 11 nästan.. Örat tar dö på mig :(
Amanda e hemma idag med feber och huvudvärk :( så vi e lite klena här nu :/

Annars e de ganska lugnt :/ bara lite ledsen och klen mest för att ja inte fått sovit nåt större.. Så de här blir min gnälligaste blogg nånsin ! Tadaaa! Hoppas jag får hjälp nu bara av läkaren :/ Fader är snäll och kör mig :) Får se här vad som händer o sker.. Hoppas verkligen inte de e öroninflammation !! :( Kan knappt prata heller utan sluddra låter lite småfull smurf ut.. Ganska komiskt faktiskt. speciellt då jag vart tvungen och ringa runt o fixa lite med möten o sånt annat trevligt nu på morronkvisten.. men nu ska jag försöka få i mig nåt.. kanske kaffe?

Aja.. ska sluta gnälla nu ;)

Hehehe Hade värsta nostalgitrippen här igår.. Leta bilder från barnprogram från ens barndom o låtar oxå hahaa.. Spanade in He-Man.. shit va dåligt tecknat!! Han vrålade Give me the pooower o siktade mot sin klena gröna/Oranga tiger?? Hrm *fniss* Syrrans stora idol fast när hon o hennes kompisar fick hon bara va tigern för He-Man va minsann en kille så de så !! Hrm.. svårt för syrran att svälja.. *s* Sen kom ja såklart till My Little Pony.. Sockersöta små hästar i olika färger me nån symbol på rumpan.. hehe... Kult!! Sen så vandrar vi vidare te lady lovly locks. .me hennes små Pixiar.. (Min katt e döpt efter dom hon heter Pixie) sen hennes vackra lila häst *host* hahah. barbie and the rockstar.. den du.. de e en klassiker.. barbie o deras rockband åker bakåt i tiden hamnar i femtitalet där dom oxå blir rockidoler..där dom snor covers.. *fniss* Sen så har vi ju prinsessan Aorora o hennes 3 följeslagare ute i rymden.. Jaa du.. man kolla på¨de mesta.. *skratt*

De finns 3 filmer som har en speciell connektion me mig sen ja va ett barn..

1. Ivanhoe *titta på den innan ja ens kunde läsa snacka om ja va lycklig den dan då ja förstod va dom sa och ja va lika besviken varje gång Rebekkah inte fick sin Ivanhoe ida förstår ja ju att de handla om religionen!! *s* Men ja tyckte Rebekkah va såå vacker o önska t om att ja hade såna hartänder som hon hade..Hrm* jajaa*

2.Fantastiska Wilbur!! *Titta oxå på grisen o hans gäng! Spindeln charlotte ack så sorglig film de va när spindeln dog! Råttan e min favorit fast då i den dagens läge fatta man nada att han bidde tokfull på tivolit o kom hem te bondegården fortfarande väldigt packad o fick gå o sova ruset av sig.. *fniss* Shit va maan va korkad*

3.TRollTyg i Tomteskogen!!! *Kult film som ja tittade på vaaaarje dag efter skolan från ja va 6 år typ!!!Kom hem från förskolan sprang in gjorde mig varm oboy och ostmacka och satte mig framför tvn o titta de va en rutin som inte gick ur mig.. gick inte o tröttna på den.. t om än ida kan ja sjunga me i låtarna o veta hur dom går utantill !! Inte illa ;) *skratt* Då förstod man inte att Fjant hade ett konstant stånd som icke kan vara såå hälsosamt.. och att farfar o onkel kostian (tror ja han hette) Gjorde en vääldigt märklig bål som dom båda bidde stupfulla av.. Just de en annan sak.. va alla skulle bli fulla då i filmerna.. spanar upp mot fantastiske wilbur* hehe.. jaja kult filmer iaf!

Inga kommentarer: