söndag 29 mars 2009

with me

ALoha.. Blev nästan gla imorse då jag lyckades vakna kvart i sju ! när ja kan sova lite längre ! De sista har jag ju gått upp innnan sex.. Vars gla tills jag kom på att de var ju sommartid och jag hade egentligen vaknat kvart i sex ! MEn nu säger vi att de inte gills utan sommartiden gills ! *host* :)

Stängde ni av all onödig el igår? Gjorde vi.. släckte ner stängde av drog ur kontakter osv.. fast.. inte till tvn ! haha ush ja skäms men ville se på Robinson jö! men allt annat var iaf avstängt.. T om min älskade Sylvester (pc) fick sova en stund ;)

Gott att all snö nästan smält bort oxå :) vill inte ha mer snö nu.. komsi komsi våren <3

IDag ska vi baka paj och ha till efterrätt.. Ska ha lax i ugn idag.. yummie ! :) får se vad ja ska hitta på till linnis som absolut inte gillar lax har jag upptäckt och kan juu inte begära att ungen äter bara potatis!

Haha btw rolig grej me min lilla fjantdotter

Linnis: Jag känner att en fiiis e på väääg!
*Tystnad* hmm.. nu känns den inte längre..
vi alla stirrar på linnis
*linnis börjar vrida på sig*
Deeen smeet uuuuut !

Haha jaajaa.. vet dålig humor men attans va vi skrattade!


Nu över till nytt på WOWfronten ni som inte fattar kan hoppa över de här ;)
Neh nu blir de mer kaffe och ska levla lite Tarame här min hunter i WoW ..Redan lvl 74 gått väldans snabbt för ett par dagar sen bara varit 71 hehe :) men lite roligare o levla när man känner för de :) Börjar ju alltid me min mage och gör daliys på morgonen.. typ cooking och fishing :) Neh.. im off..

Inga kommentarer: