onsdag 4 mars 2009

You killing me Tenderly


Aloha.. Hade lite svårt o hamna i säng igår.. hitta en ny fantasyserie jag gillade väldans :D The LEgend of the Seeker.. :D MEn fick tvinga mig runt 00:00 att skuttla bums i säng ! ush vad trött jag var runt sex imorse :/ Efter barnen gick till skolan la ja mig allt en timme. men känner mig fortfarande lite trötter :/( Men de går över..får dricka kaffe :D Ush va gammal ja e som inte ens orkar sitta uppe nåt längre.. haha

Vad veckan har gått snabbt.. redan onsdag lixom.. PÅ fredag ska ja på möte igen och sen så e de färdigt me de .. skönt får se vad nästa steg blir då :) Vill ju få nåt o göra på dagarna.. blir tokig av att gå hemma bara just nu :(

Attans klantig ja var igår oxå.. lyckades trampa snett och då hade ja inte ens högklackat ! haha så e lite öm i vristen :(

Skönt med massa regn igår för då försvann snön igen ! haah! nu ska de bli vår *håller tummarna*

Neh.. nu ska ja dricka mer kaffe o farma lite guld på wow ;) o se om ja inte kan stalka gorgeous Mr T ;)

Hopp o lek

Inga kommentarer: