onsdag 4 mars 2009

F*ck You Right BACK!



Är så attans arg, förbannad och ledsen !
En del beter sig hur svinigt som helst
o tror de kommer undan me de.. Men
den här gången vägrar jag bli överkörd
igen !!! SKIT! vill skriva ful ordet t om
men de blev attan istället hehe aja..
plus att de blitt ett annat fel men de löste
sig.. o sen lyckades vi missa utvecklingssamtal
tiden oxå !! MEn de ordnade sig oxå.. fanns en extra
tid 2 timmar senare.. ! Yejj* Där var de frid och fröjd iaf och
ELin beter sig som en smart solstråle i skolan.. De e ju bra
men över till blehe dagen.. Vägrar iaf gräva ner mig och lägga
mig under täcket o bara va den här gången.. Dont get mad..

(or sad) hehe GEt EVEN ! Bästa medicinen ;P
Vill typ kasta nåt på den här personen.. INte nåt
hårt.. Kanske lite vett? OSH! USH OCH FY!

HEhe jaja.. Jag vet jag pratar kryptiskt men dom nära och kära vet
vad de handlar om <3>

Men imorgon är en annan dag.. och jag är stark..<3