tisdag 10 januari 2012


Åh puckot som jag var så osmart att adda på Facebook har tatt bort mig !!!! YES! äntligen kan jag vara online som jag vill utan att störa mig på.. Okey att man kan lära känna varandra men vem fan tror att man är den rätta efter 2 rader? Jag var den? Emm OKey? och vad grundar du det på?

Jag får skylla mig själv egentligen eftersom jag själv känner mig osingel inte det att jag är upptagen eller så men fortfarande har känslor för nån.. Då ska man inte vara ute på konstiga dejtingsajter förrän man känner sig redo`? Jag är inte redo än! De får ta den tiden de tar för mig.. men så är det.. :)

Neh.. nu ska jag se på lite film innan jag ska sova och upp till jobb imorrn.. såg sakerna jag ska räkna imorrn.. ZZZzzzz ? haha neh då. .de kommer bli kul.. Älskar mitt jobb!!

Hopp o lek!

Inga kommentarer: