fredag 13 januari 2012

Känner mig lite granna som en zombie här.. Vart svårt och sova inatt med denna förkylningen men det är bara att bita ihop och gå till jobbet iaf.. För första veckan kan man ju inte vara sjuk!! Fredag den 13e oxå!! Ush ush ush!

Idag är det fredag eller som jag och min dotter säger.. seriefreeedaaaaá! Vi brukar titta på lite serier då på kvällen och sen blir det nog fredagsmys med The Voice Sverige :) Så ska väl handla hem lite mysgottigt.. :)


På måndag fyller en av mina vackra änglar år oxå.. Elin blir 17 år !!! OJ! vart tog åren vägen för jag känner mig inte så gammal! haha Visserligen jag var bara 2 år äldre än henne när jag fick henne.. 18 skulle fylla 19 ett par månader efter.. Känns lite konstigt, sj skulle jag aldrig kunna se henne bli mamma. Undra egentligen hur mor tänkte när jag strax 18 skulle jag fylla kom och berättade för henne att jag var gravid? Hon höll god min iaf och bara sa "Det blir en flicka" och ja.. hon hade rätt! ;) Men ändå.. så ung tjej som skulle bli en mamma och jag kan lova er. jisses vad jag fick mogna med magen. Hade knappt hållt i en bebis och skulle nu ta hand om en egen? Men en sak är säkert har världens mest väluppfostrade och kloka döttrar som jag älskar över allt annat <3 Mina små pusselbitar som kompletterar mig så bra.

Nej nu ska zombie Anna dricka mer kaffe innan jobbet..
Ha en underbar fredagsmorgon !

Inga kommentarer: