onsdag 18 januari 2012

Mikael Ersson - Jag saknar dig


Jag tittade på filmen "Jag saknar dig" härom helgen.. Skrev ett inlägg om Lookalike Pattinson Mikael Ersson.. Tänkte dock skriva lite om vad jag tyckte om filmen här också.

http://www.moviezine.se/film/jag-saknar-dig

Tyckte historian var jättebra och sorglig.. Mer för ungdomar dock men är ju filmnörd så ;) Men tyvärr inte världens bästaste skådisar förutom han som spelar "Martin" ala Mikael Ersson. Blev väldigt förvånad över att han inte gjort nåt förut.. men det här är något för hollywood! *tycka* Tyckte t om det var för lite "Martin" i filmen. Tror säkert han kommer komma i fler filmer och det hoppas jag.. Mer Mikael Ersson åt svenska folket! Läs mer om filmen i länken här över. Moviezine har prickat in bra i sin recension.

//A

1 kommentar:

natalie sa...

Jag tyckte filmen var jättefin och bra :) Lite sorglig sådär..