tisdag 17 januari 2012



Upp och ner...


haha de är väl så jag känner det just nu.. 1 månad! SAKNAR! Men men life goes on..

Vart till jobb idag fast jag inte är 100 frisk än men! Jag stortrivs och nu var det ingen feber och jag var faktiskt t om värre i fredags när jag gick haha ;)

Har huvudvärk som attan idag och svullnat upp så jag ser utsom en liten hamster..rund som en boll i ansiktet ;)

Börjar bli jobbigt när man hör att hon har bekymmer min lilla med kompisar i skolan.. Barn kan vara så jäkla elaka! Grrr! Här kan min dotter säga ifrån när det är nåt och ryta till om storasyskon behandlar henne illa.. men inte i skolan.. hon är blyg och säger inte ifrån vilket hon måste göra... För det är inte OKEJ att bli behandlad så.. Lång historia orkar inte skriva allt här men får se vad man ska göra här åt de hela. Det ordnar sig med tiden.

Nej nu ska jag göra nåt annat :)

Hopp o lek

Inga kommentarer: