torsdag 5 januari 2012

Lunarstorm minnen


Tänkte jag får väl uppdatera min lilla blogg, Har som sagt bloggat sen 2004 ? Första gången var det på Lunarstorm.. minnen <3 Lunartiden var ganska kulig tid och man träffade många roliga nya kompisar och dejter! Herr Värmland och Herr Hockeyplayer är väl dem jag minns mest..

Herr Hockeyplayer blev jag tokkär i typ och träffades många gr ... mys enda tills det tog slut..

Herr Värmland var the Rebound guy som skulle heala mitt krossade hjärta. Det funkade bra! men mellan oss funka de sämre då han hade en för stort bekräftelsebehov!

Jaa.. för att inte glömma heta Kapten! Så snygg man.. såg utsom han ifrån Ebba&Didrik Brorsan.. I löööv juuuu U know! Fast i vuxen version såklart ;) Många samtal blev det mest i fånen pga Kapten var i tjänst i annat land och var just Kapten där av hans smeknamn.. Jag ångrar än idag att ja inte tog chansen när han var hemma igen ;) hot hot hot

Bla kompisar hitta jag solstrålen Fröken Karlsta! Fast nu bor hon i göteborg men kommer alltid vara fröken karlsta me de bara stooora stånden i Karlsta ;) haha såg på bild på Karlstads torg med massa små stånd överallt.. (var väl nån marknad antar jag) och satt i fånen och berättade det för Fröken Karlstad som fnittrade glatt och kläckte ur sig... Vi har bara stooora stånd i Karlstad.. och att jag inte dog av skratt! Sedan dess har vi träffats.. pratat i fånen i timtal och kan säga att hon är en av mina bästaste vänner i heeela vida världen :D

Mryb hitta jag oxå då han svarade på ett av mina egolajv.. bästaste killkompis får man leta efter och han vet allt om mig haha vare sig han vill eller inte ;)

Av lunartiden minns jag bäst Lajv och det var sjukt kul att se hur många svar man fick.. och många fick jag.. var väl lite ökänd på lunarstorm.. Hade många nickname och kuligt var det att byta.. Plus min lilla bebbisklubb HorrorMovies.. där jag oxå fick många roliga nya vänner.. Bla Herr M. Vi träffades oxå.. han var så söt och vi kunde sitta i timtal i telefonen oxå.. ooh saknar! Tyvärr såra ja honom och it was the end.. sorgligt :( Evil kunde jag vara oxå)

Om man jämnför hur man var då och hur man är nu.. Man växer me tiden och ändrar sig till de bättre hoppas jag iaf..

Minns när jag skaffade Facebook 2007 och sa till min käre vän Bimboboy (som jag oxå hittade genom lunar) att nej.. de här kommer jag aldrig använda! HAHHA ! säger jag nu som är världens facebooknörd ;)

neh nu ska jag dricka mer kaffe och sjukt kul att vara på en tripp i memories i Lunartiden :D

Ha de underbart!

Inga kommentarer: