söndag 8 januari 2012

Gubbsjuka?


Nåt jag kan störa mig på är när äldre män intresserar sig för mina döttrar på fel sätt.. Ok de är sjukt vackra men fortfarande "barn" visserligen i mina ögon men borde vara i deras oxå.. För vem skruttan i över 40 plus intresserar sig o försöker ragga på en 16 årig tös? Sjukt! Sitter och smygfotar (tror han) och smörar.. tycker det är sjukt äckligt.. Ok att man kan tycka de i den åldern e fina men inte på sånt sätt.. de är lixom könslösa? Jag som 35 år skulle aldrig drömma om att ragga på nån i min dotters ålder.??

Har själv minne när jag var i 14 års åldern och vi var på ett kalas hos min moster och nån "gubbe" var där.. och skulle hela tiden säga "snygg häck baby" haha så fort jag gick förbi och jag kände mig så obekväm för tyckte han var gammal.. Man tar det fel..

Tänkte på en sak de kanske själva inte har barn och så och då kanske man inte tänker på det sättet?

Så nu känns det bättre när jag fått gnällt av mig! Gubbsjuka går så bort! Börjar tidigt verkar det som oxå :P

Hopp o lek!

Inga kommentarer: