måndag 9 januari 2012

Så hemma efter första dagen på jobbet.. Måste säga att timmarna bara flög iväg! Trevligt folk som äger den och man lär sig en hel del antar jag.

Första dagen blev iaf att städa ut julen där med.. så ännu en gång så klädde jag av och brottade ner en gran.. Fick aldrig reda på hans namn men kallar honom Einar.. han var lite lättare än Gottfrid.

Gratis mat oxå! Sånt gillar vi ;) Nu är jag bara trött i kroppen märks att man inte är van med sånt här. Hehe

Måste städa här hemma oxå.. Vet inte hur kaos hamnar här men de går snabbt ;) Så är det väl med tonårsdöttrar och minitonåringen.. 100 skor överallt.. Den äldsta verkar inte förstå att hennes skor skuttlar inte tillbaka dit de hör hemma av sig själv.. och det slutar med en vrång mamma.. Men nu kan jag inte med att skälla på henne då hon är på väg hem med hög feber och allmänt sjuk.. då värker de såklart i mammahjärtat och man gör det ännu en gång åt henne.

Badoo då? Jaoo.. jag har märkt att karlar är tokiga där.. tror jag? Man orkar inte riktigt med än.. Måste nog heala mig lite innan jag orkar med dejtingsvängen igen.. men de kommer! Ska rikta in mig mer på jobbet och mig själv och mina barn istället.. Det är perfekt !

Neh.. Nu får jag nog börja städa för att sen slänga mig i soffan och bara vara i en timme innan mini kommer hem.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: