onsdag 4 januari 2012


Sovit som en prinsessa inatt.. Och fick sovmorgon!! Oh sånt gillar jag :D

Elin kommer inte hem förrän på torsdag och det märks att det är en mindre konstigt nog.. Kanske för att elin är väldigt pratsam av sig men sånt gillar vi, social familj som vi är..

Idag vette skruttan vad planerna är idag..men de märker jag :D

Badoo är ju livsfarligt.. metometern säger att min popularitet är superhet nu haha över 100 som vill träffa mig.. och man får mail hela tiden från kärlekskranka eller bara allmänt emm busiga pojkar. Skenet kan bedra oxå på vissa de börjar trevligt för att sen bli allmänt jobbiga men har lärt mig att ärlighet varar längst och säger ifrån. Får bara lära mig att inte svara på allt heller :P Men oj vad bra för mitt sårade ego..

Blev förvånad igår.. <3

Värken i axeln är mycket bättre idag och det är jag gla för.. Annars hade de vart läkare idag men då funkar tabletterna.

Mr J är alltid så go.. får en på strålande humör jämnt.. tack <3

Neh nu ska jag laga lite frukost..

Ha en solskensdag <3

Inga kommentarer: