tisdag 3 januari 2012

Tänkte här jag måste ju göra nåt åt my heartbreak och såklart man behöver en rebound guy.. De funkar i hollywoodfilmer så varför inte!

Gick in och blev medlem i Badoo och bara nån timme hade jag 20 + som ville träffas och några stycken som satt mig som favorit PLUS! börja nån slags grej de hade där de mätte populärgrejs höja sig från iskall till het! haha Men upptäckte till slut att jag hade visst 10 mail eller nåt redan i inkorgen och råka klicka in mig o de visa sig vara en chatt i början var det lugnt för att sedan bli att de plinga överallt och fler män dök upp och 2 ville bara busa och undra om jag var en buse? Vad exakt menas med de? Om jag är kriminell eller ? Hahha Men när jag fråga fick jag bara ett : Ja men har du hemlisar? Jag i mina tankar: Emm va ? e vi i lågstadiet nu? Inte charmigt för fem öre.. Sen fanns de ju några charmiga män :)

Får hoppas man hittar nån man som är intresserad av att prata?

fast just nu känns de som ingen är som han.. :(

Inga kommentarer: