torsdag 26 januari 2012

Vilda webben minnen


Lillstrumpa kom hem här efter skolan och här sitter jag och stirrar på skärmen.. allstå till datorn.. INternet kan vara supertråk när man har noll idé vad att göra! Jag som vart så beroende av internet förr.. kan inte fatta det.. Chatta me hur många som helst och msn var min bästaste vän i heeela vida världen..

Man addade och blockade hur många som helst som inte föll än i smaken.. Vildawebben haha där hittade man många nötter.. ;D Tror ja t om träffade 2 dejter där.. En från Husqvarna och en lite närmare som bodde i vargön som ligger bara ett par mil härifrån.. på kaffedejten med honom satt han och pratade snickeri och tapetsering i 2 timmar och jag stirrade på klockan och ville att han bara skulle åka hem! Husqvarnadejten var väl allt trevlig men noll kemi. Sen övergick jag till andra ställen..
OOh för att inte glömma mystiska skellefteåhottien som bara hade 1 enda foto på sig själv.. Roligaste var det att jag ramlade över blogg här för nåt år sen och tro det eller ej samma kille samma foto och samma ålder!!.. Antar att han aldrig fick tillbaka sin laptop med fotona i ;) Skrev en kommentar evil som jag är och ett par timmar senare försvann bloggen? Blev allt varnad av en som jag fick mail av när jag började prata med Herr Skellefteå att han inte var den han utgav sig för att vara utan var en 60 årig gift man som måste vart lite skum? Minns när jag pratade med honom i fånen första gången tyckte ja inte alls att han lät som en 25 årig kille utan lät som nån mycke äldre men tänkte då måste nog inbilla mig. Men när jag fick mailet förklarade det en hel del.. Hehe naiv man var..

Därför tycker jag om Facebook man är inte så anonym där.

Får skriva mer om skumma karlar jag ramlat över! Ganska kuligt.. Nu drog jag ju Vildawebben iaf en del av den ;) Var inte där så lång period dock men man hann mycke :)

Neh nu ska ja greja lite här innan resten av mina angels kommer hem..

Hopp o lek

Inga kommentarer: