onsdag 11 januari 2012


Herr Polis patrullerar här nu varje kväll? Ser polisbilen åka runt här på gården och så iväg igen.. Men varför? Hörde det ryktades om massa inbrott? Men? Vilka jubelidioter.. Måste vara väldigt desperata människor som stjäl saker som inte är deras? Skulle dö av skam! Inte värt straffet ens? Ajja.. vad djup jag blir när jag är trött haha
Aptrött ikväll!

Men det går allt bra på jobbet.. Känns skönt att fokusera på annat och tankarna blir nån annastans och jag går vidare. Babysteps... små små babysteps ;)

Annars känner jag mig lycklig.. 2012 superåret! För det har jag bestämt ;) Haha

KÄnner dock att jag börjar bli sjuk och det är mindre bra.. Ont i kroppen och börjar bli förkyld och det får vänta till helgen för jag vill inte bli sjuk första veckan på jobbet.. snacka om otur!






Neh im off till soffan.. eller sängen.. Hmm.. har fler böcker att läsa men orkar kanske inte ikväll kom jag på nu.

Hopp o lek

Inga kommentarer: