torsdag 12 januari 2012

The Anna show


Anna & Anna.. Werner & Werner... Ronny & Ragge.. Ja kärt barn har många namn..

2 airheads och telefonsamtal som blir timtal och låter som nåt taget från nån radioshow.. Kan det bli bättre..

Våra egna ord och blonda moments ihop.. Det är humor på hög nivå.. Uranus hade jag kul till ungefär i 10 minuter.. pga ur meningen den kom med i (från nåt horoskop hon prompt skulle läsa ur för mig).. Ja.. låg humor på kvällskvisten oxå... Men den förgyllde min dag <3 Tack Anna!

Och.. nu är jag dock inte skitzofren utan jag talar om min käraste vän Fröken Karlsta.. Eztrella.. Mizz Pink. alias Anna.. Ja.. nu blir hon väl dock Fröken Göteborg.. I love ya girl<3 för o prata dåligt gettospråk ala från nån kass realitysåpa.


A loyal friend laughs at your jokes when they're not so good, and sympathizes with your problems when they're not so bad. ~Arnold H. Glasgow

1 kommentar:

Estrella sa...

Oh mY God... Du har fått en låtsaskompis! =) Mentalblockad, uranus.... Tror bestämt att miss dalsland is feberyrar?