söndag 15 januari 2012

Gomorron! Dricker kaffe och tar det lugnt här.. fortfarande sjuk så jag tror det blir hemma på jobbet imorgon då jag inte vill smitta alla där.

Men vardagen börjar bli som vanligt igen..Imorgon fyller söta dotter E år.. (Måste ju tjata om de lite till stolt mamma som jag är) Men kalas blir det nog inte för henne. Får ta det till helgen istället.. Stackars dockan.. Trist för henne.. men vi får äta lite glass o mysa bara vi 4 imorrn.

En sak jag inte förstår med mig är att varför bryr jag mig så mycke om vad vissa personer tänker om mig? Eller jag skiter i det så men som i detta fallet har jag funderat väldigt på vad som hände egentligen då jag inte fått förklaring.. Men har så svårt och bli sur och skita i människan då jag vill veta vad jag gjort den? Men de lär bli en olöst gåta antar jag.. komiska är att om den tar kontakt igen kommer jag bli skitglad och vara som vanligt.. Urk för mig! Men men det är så jag funkar som människa.. tyvärr..


Tror ni på karma? Det vill jag för alla jäkla puckade människor därute som beter sig illa borde få igen det på nåt sätt! Karma is a bitch? Haha! Nej jag vill inte någon ont men ibland när man ser folk hur de håller på så blir man lite Grr! och undrar hur de kommer undan med all skit.

Snacka skit? Har man väl alla gjort men slutat med de.. Lyssnar väl så men pratar mindre själv.. Kanske bäst så.. Skvaller gillar man.. speciellt när puckade människor been in action! Energitjuvar!

Sen folk som ljuger om de mesta.. Allstå små löjliga lögner som inte behövs? Man kan inte ens kalla de små vita lögner? Själv är jag väl som en öppen bok. Varför ljuga? Skulle aldrig drömma om att ljuga för vänner osv

Haha när man är sjuk och klen som jag är stör jag mig på allt.. Det märktes nu va? ;)

Nej nu är jag trött på att gnälla.. Kommer med ett gladare inlägg senare ;)

Hopp o lek!

Inga kommentarer: