lördag 28 januari 2012

Spontant tjejparty blev de igår.. De ringde o var så bedjande och tokskoj hade jag oxå :D
Måste varit väldigt snurrig för jag hade pratat om Älvvingar i sängen som stack mig Haha Då var det en plattbananmjukissak? Såg den imorse och blev så full i skratt.. Men oj vad jag sov dåligt i den sängen jag fick ha.. Sen massa katter som kom och väckte en hela tiden. Ena katten kan uppenbarligen inte säga Mjauoo? utan låter OoooOO när han pratar och oj vad han hade mycke att prata om inatt i mitt öra -.-

Sen på morgonen blev jag hämtad av far och vi stack iväg för att storhandla ihop. Jättekul! men det är farligt att gå runt i en matvarubutik när man är hungrig och sugen och bakis! ;) FY attan för det blev en dyr historia för mig :(

Nu ska jag laga afrikansk gryta.. jordnötssmör i! sååå mums :) KOmmer aldrig ihåg namnet på den men oj vad gottigt de är :)


neh im off mot spisen och nya äventyr.. Hörs läter.. Och uppenbarligen ett tuppenwareparty innan :D

Hopp o lek

Inga kommentarer: